Նարե Թորոսյան

Արագածոտն, գ. Ագարակ, միջնակարգ դպրոց, Յուրի Գագարինի անվան Արմաթ լաբ
Տարիք: 15Հմտություններ
Ծրագրավորման լեզուներ
Նախագծեր

23-08-2019
Պարզ թվերը գտնող ծրագիր
Օգտագործողը ներմուծում է միջակայքը, իսկ ծրագիրը գտնում է այդ միջակայքում առկա բոլոր պարզ թվերը։

19-07-2019
«Խելացի քաղաք» ռոբոտների մրցույթ․ #armathtechnocamp19
Դիլիջանի Մոնթե Մելքոնյանի անվան ռազմամարզական վարժարանում իրականացող #armathtechnocamp19-ի ընթացքում 6-րդ ջոկատի կազմում մեր խմբակի սաները 6-րդ ջոկատի կազմում(ջոկատավար՝ Սլավիկ Իսրայելյան) մասնակցեցին "Խելացի քաղաք" ռոբոտների մրցույթին։ Մրցույթի ընթացքում նրանց պատրաստած ռոբոտը հետեւում էր գծին, խաչմերուկներում կանգնում կարմիր լույսի ժամանակ եւ շարժվում կանաչ լույսի ժամանակ, կարողանում էր ինքնուրույն կանգնել կայանատեղիում, ինչպես նաեւ հավաքել քաղաքի աղբը։ Նրանք գրավեցին 1-ին հորիզոնականը։

29-03-2019
Օգնիր ինձ հասնել տուն
«Օգնիր ինձ հասնել տուն»-ը մեր խմբակի աղջիկների կողմից ստեղծված ուսուցողական-ճանաչողական խաղ է՝ հայկական «Պինգվինաշեն» մուլտֆիլմի մոտիվներով։ Գլխավոր կերպարը Պինգվին Վինը մոլորվում է, իսկ խաղացողը պետք է օգնի նրան հասնել տուն օգտագործելով աշխարհագրության իր գիտելիքները։
Խաղը զարգանում է 3 մակարդակով։ Առաջին մակարդակում խաղացողը պատասխանում է կոնկրետ երկրների մասին հարցերի։ Որից հետո հնարավորություն է ունենում ձուկ գնելու ճանապարհը շարունակելու համար։
Երկրորդ մակարդակում օգտագործողը պատասխանում է համաշխարհային օվկիանոսների վերաբերյալ հարցերի։ Իսկ երրորդ մակարդակում խաղացողը պիտի հասցնի պատասխանել հարցերի հնարավորինս սեղմ ժամանակահատվածում, քանի որ ուղղաթիռը կարող է թռչել դեպի հայրենիք։
Երբ խաղացողը հաղթում է, արժանանում է Վինիկի ծնողների շնորհակալությանը, ինչպես նաեւ նոր բաներ է սովորում։