Քար, Թուղթ, Մկրատ․․․
Հիմնված է: 20-08-2019Python-ով գրված այս պարզ խաղը մեր մանկության «Չինգաչունգ»-ն է օգտագործողի եւ համակարգչի միջեւ։ Օգտագործողը ներմուծում է "թուղթ", "քար" կամ "մկրատ" բառերի առաջին տառը, իսկ համակարգիչը պատահականության սկզբունքով ընտրում է այդ երեքից մեկը։ Կոդը ձեւավորում է այդ երկու առարկայի համախումբը։ Օգտագործողի համար հաղթող համախմբի ցանկում ստուգվում է առաջացած համախումբը։ Եթե բառերի տվյալ համախումբը կա հաղթող համախմբերի ցանկում, հաղթում է օգտագործողը, եթե նրանց հրահանգները համընկնում են, ապա ոչ ոքի է լինում, իսկ հակառակ դեպքում օգտագործողը պարտվում է։
Մի քիչ դժվար էր սկզբի հատվածը մտածելը, բայց կարողացանք գլուխ բերել, չէ՞, ընկեր Սարգիս։
2019-09-06 21:22:01