• Մեր Մասին
  • Լաբորատորիաներ
  • Էլ․ուսուցում
  • Միջոցառումներ
  • Լուրեր
  • Գործընկերներ
  • Ձեռքբերումներ
    • Կապ
    • Նվիրաբերել
    • Մուտք
    • ՀԱՅ
      • ENG
Վերադառնալ նախագծերին

Քար, Թուղթ, Մկրատ․․․

Հիմնված է: 20-08-2019
  • Ծրագրավորում

Python-ով գրված այս պարզ խաղը մեր մանկության «Չինգաչունգ»-ն է օգտագործողի եւ համակարգչի միջեւ։ Օգտագործողը ներմուծում է "թուղթ", "քար" կամ "մկրատ" բառերի առաջին տառը, իսկ համակարգիչը պատահականության սկզբունքով ընտրում է այդ երեքից մեկը։ Կոդը ձեւավորում է այդ երկու առարկայի համախումբը։ Օգտագործողի համար հաղթող համախմբի ցանկում ստուգվում է առաջացած համախումբը։ Եթե բառերի տվյալ համախումբը կա հաղթող համախմբերի ցանկում, հաղթում է օգտագործողը, եթե նրանց հրահանգները համընկնում են, ապա ոչ ոքի է լինում, իսկ հակառակ դեպքում օգտագործողը պարտվում է։


Loading...
Անի Թորոսյան

Մի քիչ դժվար էր սկզբի հատվածը մտածելը, բայց կարողացանք գլուխ բերել, չէ՞, ընկեր Սարգիս։

2019-09-06 21:22:01

Միացիր Արմաթին Աջակցիր Արմաթին

Նախագծի մասնակիցներ

Անի Թորոսյան
Դավիթ Հակոբյան
Իսրայել Աբրահամյան

  • Մեր Մասին
  • Լաբորատորիաներ
  • Էլ․ուսուցում
  • Միջոցառումներ
  • Լուրեր
  • Գործընկերներ
  • Ձեռքբերումներ
  • Կապ
  • Նվիրաբերել
  • Աշխատանք

ԿԱՊԸ ՄԵԶ ՀԵՏ

  • Արմաթ
  • Նիկոլ Դուման 12Ա, Երևան 0028 Հայաստան
  • Հեռ․ +374 11 548881
  • Էլ․հասցե` info@armath.am
  • ՀՏՀ

© Արմաթ, Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են

Կայքը իրականացվել է ԻՎորկսի կողմից